fredag, juni 08, 2007

Fest

Värmen slår alla rekord. Skolor är inte lämpliga platser att vara på sådana här dagar. När jag hämtade Boll sa de att hon hade fått värmeslag och kräkts. Vi ska åka och bada så vi svalkar oss lite innan vi ska åka och äta fin middag på Jernberghska. Just nu sitter jag i källaren som är riktigt sval. Jag bad Erk att sätta på Suzi Quattro men han hittade inte den skivan så nu strömmar istället Madonna ur högtalarna.

I kväll ska jag fira. Vi skulle försöka sammanstråla för en drink senare ikväll, Linda med company och Erk och jag. Kul!

Nu bada.

2 kommentarer:

Linda sa...

Vore skitgott med en drink sen. Jag skulle helst vilja dricka en Margarita på Jernberghska men de stänger redan kl 23 tror jag. Vi kanske dyker upp, annars får det bli ett annat ställe. Det är bara på Jernberghska som man kan få goda Margaritas dessvärre.

Nisse sa...

Det blev så bra med Bailys och vin och lite champagne :0)

Kul att ses!