torsdag, juni 21, 2007

En räv och Charlotte Permell

Vi bor vid en grusväg och längs den vägen finns det skogar, åkrar, bondgårdar och ett och annat litet hus. För ett litet tag sedan så tog jag kort på en räv och lade in på bloggen. Den räven ser jag ganska ofta när jag åker förbi åkern där den håller till. I går stod den mitt på vägen med en stor råtta i munnen. I morse stod den på vägen och jussade på något i diket. Hopp och så stod på åkern med ännu en fet, svart råtta i munnen. Vi stannade och pratade med den. Den sa inte mycket men det skulle inte jag heller ha gjort om jag haft en stor råtta i munnen. Söt är den och trevligt är det att bo mitt i naturen.

Det får mig att tänka på Charlotte Permell. Hmmm.

4 kommentarer:

Kim da Costa sa...

:D

Permell är en babe. En mycket sexig kvinna.

Linda sa...

Permell var flatornas favorit för några år sen hörde jag. Undrar om hon ligger kvar på topp tio? Jag vill nog hellre ha Mian..ja det vill jag definitivt.
När jag läste första raden på det här inlägget tyckte jag du lät som Edvard Persson... "jag har bott vid en landsväg i heeeela mitt liv och sett hm hm komma och gåååå... haha

Nisse sa...

Jag hör bara hennes röst hela tiden... rrrääävarrna paaarrrarrr sig... :0)

Nisse sa...

Linda - Vad är hm hm för nåt? Ha ha...