torsdag, juni 07, 2007

En annan typ av rapport

Jag tycker det är varmt ute. Min bil har ingen ac trots att jag är gift med en kyltekniker.

Jag är färdig med skolan!

Jag kokar färskpotatis. Det blir varmrökt lax och sill till.

Sen ska jag kolla min lilla rabarberskörd och se om jag kan göra saft.

I kväll ska jag kolla på Walk the line. Nej, Linda jag har inte sett den förut :0) Jag ska sitta uppe sent och sen ska jag sova länge i morgon. Fast först ska jag få i väg barnen med skolbussen.

Jag ska vara ledig i helgen. LEDIG! Har ni hört det ordet förut?

Nu ska jag duka. Vi ses!

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Det var många bra saker där. Framförallt "Sitta uppe sent och sova länge".
Hoppas din morgondag blir strålande!

Nisse sa...

Sova länge blev det och sitta uppe ganska sent. Men filmen blev inte sedd igår. Får ta det en annan dag.

Hittills har dagen varit strålande.
:0)