lördag, juni 02, 2007

Bondigt

Vi ser på Bond. Jag har lite svårt att hålla koncentrationen upp när det är Bond. Jag vet inte varför. Jag har haft svårt att koncentrera mig på filmer överhuvudtaget sista tiden. Huvudet är fullt av annat och tröttheten är ständigt närvarande. Fast i dag har jag varit ute mycket, grejat i trädgårn och byggt hyllor i boden. Och varit på skogspromenad. Will är hos mormor och morfar så vi har bara Boll hemma. Hon beställde popcorn och Bond. Därför vi sitter här trots att vi sitter och gäspar Erk och jag.

Det har varit så skönt väder i dag. Blir jag mycket glad för.

I går var vi på 30-års kalas. Holly och Vilma var också med. Mamma Vilma är mycket vildare än lilla Holly. Det var ett trevligt och lugnt kalas med väldigt god mat.

Det känns som om det är sovadags. Jag börjar nog bli gammal. En grogg och två glas vin och så Bond. Då somnar jag.

Inga kommentarer: