onsdag, maj 23, 2007

Trassligt nät

Det är rätt lätt att hitta folk på nätet. Man kan vara med i olika forum och på olika sajter och träffa likasinnade. Eller ha en blogg eller kommentera på andras bloggar. Jag har träffat många trevliga människor just på nätet som har kommit att betyda en hel del för mig på olika sätt. Några av dem har jag träffat på riktigt också. Jag tycker att det är spännande och kul och älskar att hitta nya vänner. Vänner kan man inte få för många av. Men jag vet inte riktigt vad som är kutym med folk man träffar på nätet. Kan man bjuda hem dem på en fika för att de verkar vara trevliga? Eller krävs det någon slags ordentlig relation för det? Konstigt nog är det lättare att bjuda hem nån på sex än på fika.

Hur gör man? Nån som har en vett- och etikettbok för nätrelationer?

8 kommentarer:

Linda sa...

Oj vad brunt...rätt mycket 70-tals känsla

Nisse sa...

Ja visst blev det brunt... ha ha. Känns kaffe och lite 70-talstrist på nåt sätt men jag tror jag måste ha tråkigt en stund för att kunna hitta nåt nytt :0)

Linda sa...

Latte? Jag tänker nog mer på andra flytande vätskor...haha.

Nisse sa...

Jag kanske borde byta till golden shower... ha ha

Kim da Costa sa...

HAHAHAHAHA!
Jag hade nån smart kommentar men den försvann ur huvudet när jag såg tösabiten Nisses senaste kommentar.

Nisse sa...

:0) fast det skulle ha varit kul att läsa den smarta kommentaren...

Anonym sa...

Jag kommer gärna över på en fika..........också ;-)

kram

Nisse sa...

Du är välkommen Johan... :0)