fredag, maj 04, 2007

Jobbtankar

Jobbmötet i går var mycket trevligt och bra för mitt ego. Jag fick massor av beröm och de var såå nöjda. Känns mycket bra. Tog också upp frågan om betalning och lade fram hur jag tänker mig det hela och de sa bara:
- Klart du ska ta betalt.
Puh!

Jag har lite svårt att komma igång och jobba effektivt på förmiddagarna. Jag jobbar mycket bättre på eftermiddagar och kvällar har jag kommit underfund med. Kanske får jag helt enkelt jobba utifrån det när jag i sommar på allvar sätter igång med firman. Om jag inte ska träffa någon så kan jag ju lika gärna vara ledig på förmiddagen och jobba på eftermiddagen/kvällen.

4 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Bra! Jag håller på dig. Sebbe också.

Nisse sa...

Tack till båda söta pojkarna :0)

Linda sa...

Klart du är duktig! Nisse är bäst.

Anonym sa...

Tack söta Linda också!