fredag, maj 25, 2007

Dagens naturupplevelse

Det har inte blivit så mycket natur för mig i dag men nu i kväll var jag ute med Holly och då hörde jag näktergalen. Och så tänkte jag på hur underbart det är med sommar och hur svårt det är att förstå den här tiden på året att man orkar med en lång, grå, mörk och kall vinter. Det är för sommaren man lever känns det som just nu.

Holly, vem är det? Hör jag några fråga. Jo Holly det är den kvarvarande valpen som ska stanna och som jag troligtvis kommer att få vara med på ett hörn av som extramatte ibland.

Vilka långa och konstiga meningar jag skriver.

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Holly!
Jag och många med mig hoppas på fina Hollyrelaterade inlägg i framtiden.

Nu ska vi ta vara på sommaren.

Nisse sa...

Ja för nu är det visst sommar ute. Sol och värme!

Ja det kommer Hollyinslag, jag lovar.