tisdag, maj 22, 2007

Lite för rosa

Den här rosa har gjort mig lite nervös på sistone. Var tvungen att byta.

Jag har precis skickat iväg en annons till fem olika tidningar. Hoppas allt blir rätt annars får jag skämmas när det kommer i tidningen. Tur att mitt namn inte står med i annonsen. Fast det är ju iofs synd om det nu skulle bli en mycket uppskattad annons. Då skulle det ju vara bra reklam.

Det har hänt saker i dag. Vi träffade handledaren som gav klartecken för att vi får gå upp med exjobbet. Sen ringde Wills fröken och sa att Will hade försvunnit i Nyköping. Efter några samtal hit och dit kom han i alla fall till rätta. Puh! Jag har badat fotbad. Jag har skickat i väg de första annonserna jag någonsin gjort för att tryckas i en dagstidning. Jag har gjort stuvad kinakål för första gången. Bland annat.

Nu ska jag stänga av datorn och försöka koppla av lite. Jag har suttit vid datorn hela kvällen fast jag hade tänkt låta bli. Men annonserna behövde göras så det vara bara att kavla upp ärmarna och fixa till det.

I morgon har vi ledig dag, Linda och jag. Toppen!

3 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Visst är det härligt när man - fortfarande så här på ålderns höst - gör saker för första gången. ;)

Du får säga till när annonserna dyker upp i pressen!

Anonym sa...

Att prova på och överraska sig själv blir lätt underskattat av ålderns bekvämlighet... men det är kul!

Om annonserna ser bra ut så säger jag till :0) Fast de ska komma i tidningarna den 28/5...

Kim da Costa sa...

Spännande!