fredag, maj 25, 2007

Hårigt värre

Nu har vi varit på musikalen Hair. I Flen av alla ställen. Det var grundskolebarn som spelade och sjöng och agerade. Otroligt duktiga och proffsiga. Jättebra var det. Och stolt blir man ju när två av Erks brorsöner är med.

Jag har precis fixat färdigt rapporten och skickat iväg den till vår handledare för en sista granskning. Ska skriva ut den och läsa den på papper också så jag inte missat nåt. Fick ta Erk till hjälp för att få till innehållsnumreringen. Puh!

Sen ska jag nog lägga mig i sängen med Bärbara på magen och leka lite.

3 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Det är du och Barbara nu. Karl din får sova på soffan.

Flen är ett otroligt fult ortsnamn.
Eskilstuna (och alla andra med ändelsen "tuna") är nästan lika illa.

Nisse sa...

Barbara sov bredvid min säng i natt. Guben fick faktiskt sova kvar i sängen. Han får känna lite han också :0)

Ja Flen låter inte som ett ställe man så gärna vill åka på semester till.

Linda sa...

Men det är rätt gulligt när folk här säger älsklingstuna... rart.