fredag, maj 04, 2007

Kims giftaslista

01 Vad är det bästa med dig? Att jag är snäll och tänkande
02 Vad är det näst bästa med dig? Att jag är intresserad
03 Vad är det sämsta med dig? Att jag är lat och ofta ofokuserad
04 Hur var du som barn? Blyg och rolig
05 Har du bra kontakt med din familj? Jajjemän, jag har bra kontakt med andras familjer också
06 När hånglade du med en man första gången? När jag var 11-12 kanske
07 Har du varit intim med en kvinna? Ja
08 Har du varit kär? Japp
09 Hur långt var/är ditt hittlls längsta förhållande? 16 år
10 Hur stora fötter har du? stl 40
11 Hur ofta filar du dem? För sällan
12 (m) eller (kd)? Inget alls och absolut inte kd
13 När var du riktigt full senast? valborg var jag hyggligt full
14 När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? förra sommaren när jag var full och tokig på power meet
15 När dansade du senast? häromdan tror jag
16 Följer du någon TV-serie? inte just nu
17 Vilket stjärntecken är du född i? stenbock
18 Vad gjorde du nyårsafton 1999? var på en tråkig middag hos några vi egentligen inte vill vara hos
19 Vilken roll hade du i skolan? var nog lite egen
20 Boxers, briefs eller tanga? eh...
21 Vart vill du åka på storstadssemester? wien
22 Vart vill du åka på solsemester? västkusten
23 Vill du gifta dig? är redan gift och kan kanske tänka mig att göra det igen vid behov
24 Vill du ha barn? ja de två jag har och kanske, kanske ett till
25 Hur långa ögonfransar har du? 4-5 mm
26 Hur håriga ben har du? för håriga
27 Brukar du bada på sommaren? ja, älskar att bada
28 Älskar du alla former av sport? nej
29 Vilken skiva/download köpte du senast? kommer inte ihåg
30 Är du för ung för att äga vinylskivor? nej, jag har en back
31 Lyssnar du på radio? Vilken kanal? ja, p3 eller rix fm för det mesta
32 Är du med i någon fackförening? jo
33 Gillar du parmesan? tror det
34 Har du gjort något kriminellt? ja säkert
35 Knarkar du? nej
36 Vad heter din bästis? ullis
37 Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? önskar att jag fick sova längre
38 Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? önskar att jag inte hade sovit så länge
39 Vad är det sista du gör innan du somnar? pussar min man eller läser en bok
40 Vad äter du oftast till lunch? rester
41 När åt du kött senast? igår
42 Är du en van porrklubbsbesökare? nej det kan jag inte påstå
43 När hiv-testade du dig senast? förra året
44 Sopsorterar du flitigt? ja
45 Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig vardag? inga alls
46 Är du med i någon förening/organisation? ja
47 Har du några allergier/handikapp? nej
48 När besökte du ett gym senast? har jag någonsin?
49 Äger du en cykel? ja
50 Prenumererar du på någon tidning/något magasin? ja allt om mat

3 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Jag fick en inre bild av dig "full och tokig". Det var kul.
Ben kan aldrig vara för håriga! ;)
Eller jo.. kanske.

Nisse sa...

Ha ha... jo det är kul så länge man är full :0)

Det sägs att intelligenta har hårigare ben än andra... jag röstar på det

Linda sa...

Tur för mig då som har mörkhåriga ben...men det har jag ju fått efter att rakat dem i åratal. Så mina strån kanske inte räknas, de var ljusa från början.
Den här listan norpar jag av dig, kram