söndag, maj 13, 2007

Blogg och hå

Ett problem med att ha en ostädad blogg är ju att jag inte kan bjuda in vem som helst. En vän till mig har börjat blogga och det skulle naturligtvis vara kul att kunna berätta att även jag har en blogg. Men här skriver jag ju saker om mig själv som inte så många vet. Inte för att jag egentligen bryr mig så mycket för min egen skull om någon oinvigd skulle komma på att jag gillar både tjejer och killar och att jag är förtappad och att jag blir förbannad på min karl emellanåt. Nej, det är nog mest att jag inte vill göra andra förskräckta. Som min nybloggande vän, hon skulle nog faktiskt bli lite chockad, på riktigt, och det vill inte jag vara orsak till. Men att starta en rumsren blogg känns lite jobbigt. Jag kan inte sitta och dubbelblogga. Jag måste göra lite annat ibland också.

3 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Din vän kanske skulle må bra av en liten chock.
Det är ju inte roligt att censurera sig själv heller. Då blir det lätt ointressant.

Nisse sa...

Ja jo kanske skulle hon det... men hon blev chockad av att en tjej hade brudklänning på sig i en av melodifestivaldeltävlingarna... jag vill inte vara orsak till något trauma eller sjukhusvistelse...

Fast censur tycker jag inte om så jag fortsätter som hittills :0)

Kim da Costa sa...

Haha! Hahahaha! Ja, det var den blonda i Addis Black Widow. Det var mest den urusla sången som chockade mig i det numret. Och jag är inte direkt petig när det gäller tonsäkerhet men i det här fallet störde det till och med mig.