måndag, maj 14, 2007

Gissa bajset

Någon har bajsat på vår infart. Jag upptäckte det när jag skulle åka och hämta barnen. När vi kom hem igen så undersökte vi det noga och det verkar vara någon med en smula diarré och tvåtåiga klövar. När man bor mitt i naturen såhär så får man ju naturligtvis vara beredd på att få gäster. Men bajsa på infarten? Hur ouppfostrat är inte det? De kunde väl ha ringt på och bett att få låna toaletten. Eller varför inte sätta sig bakom en gran? Det kan man ju tycka ligger nära till hands. Jag är lite orolig för att det är någon slags protestaktion. Älgarna demonstrerar har man ju hört talas om.

Tillägg:
Jag tror nu att jag vet vem som är skyldig. Vi har ju nyligen fått nya grannar och det är nog någon av dem. Antagligen har en av dem förirrat sig in på vår tomt och då blivit så nervös av att vara ensam och inte vara säker på att hitta tillbaks så denne helt enkelt inte kunde hålla sig. Så kan det gå.

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Haha.
Bakom granen is the place!

Nisse sa...

:0)