onsdag, maj 02, 2007

Ergonomiskt

Nu har jag varit ute och cyklat och kramat hundvalpar. De ska flytta snart. Snyft. Vem ska jag då krama på och få blöta pussar av? Vem ska då bita i mina skosnören och rycka mig i byxbenen?

Cykelturen var skön och det känns bättre i nacken. Men det är inget vidare att sitta för länge vid datorn. Om man ska jobba med sånt här så borde man nog skaffa sig ergonomiska pryttlar så man inte får en massa onödiga skador. Man, man, man... att det ska vara så svårt att skriva jag istället. Vi pratade om det på Valborg, hur lätt det är att tala i allmänna ordalag istället för att säga jag. Ibland så är det naturligtvis på sin plats att säga man men ofta så används det för att slippa undan.

Natta barn och fixa färdigt på datorn och sedan läsa en bra bok. Det står på agendan. Sen ska jag sova.

Inga kommentarer: