söndag, maj 13, 2007

Jag är förtappad

Jag läser Trekant av Mian Lodalen. I den beskrivs sexuella eskapader på klubbar i London. De beskrivs som något bizarrt och ovanligt och lite skrämmande. Och jag som bara nickade lite och kände igen mig förstår nu att jag är ohjälpligt förtappad.

Jag trodde jag var en helt vanlig kvinna med nästan helt vanliga sexuella upplevelser.

Jag trodde fel.

Och ändå, här sitter jag på landet och är så där svenssontråkig, klädd i grå luvtröja och gröngula strumpor. Mina vita bomullstrosor hetsar upp ingen och spännande klubbar har jag ingen erfarenhet av. Jag har vanligtvis sex i sovrummet och vad det gäller antal sexstunder så håller jag mig nog till statistiken.

Är jag en ulv i fårakläder eller har jag bara med en pryd flata att göra?

4 kommentarer:

Linda sa...

Hm...sa du inte till mig en gång att du är en vampyr i kanindräkt? Jag tror du har sanningen där haha.
My pryd? Nej det tror jag inte

Nisse sa...

Jo så kanske det är :0)

Kim da Costa sa...

Har man gröngula strumpor kan man aldrig bli svenssontråkig!

Nisse sa...

Jag går ofta i svarta, vita eller grå kläder. Men mina strumpor är av någon anledning färgglada. :0)