torsdag, december 21, 2006

Mysigt

Äntligen! Är det jullov. Just nu skiter jag i allt jag måste göra (som handlar om skola och jobb) och bara jobbar stenhårt på att slappna av och ha det bra. Jag sitter i mjukisbyxor och lyssnar på The Boppers Jingel bell rock och dansar (sittande på en snurrstol). Ska snart städa undan lite och fixa lite med julmat. Ikväll kommer ju tjejerna på julklappsbyte. Kul! Jag ska ta kort på det jag har tillverkat och visa här sen. Men det finns en liten, liten risk att en av dom läser här så jag väntar. Det är frostigt ute och ljuset är mjukt, så vackert. Vet ni vad, det här är precis vad jag behöver... jag känner hur JAG börjar komma fram. Jag har saknat mig. Sitter här med ett leende på läpparna och bubblar av glädje och energi. I´m back!

Just nu älskar jag hela världen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka. Jag blev ju energisk och glad bara av att läsa ditt inlägg!

Anonym sa...

Tackar! Vad skönt att kunna göra fler glada.

Anonym sa...

Jag vill se bilder på julklapparna.
Lindchen spricker av nyfikenhet här.
Hade ni trevligt? Utan skinkan...