tisdag, december 05, 2006

Dagsläge

Dagen:
studiebesök på volvo
snabblunch
besiktade bilen
snabbfika m U
tandläkaren
handlade
hämtade barnen
kollade tider och ringde en ev uppdragsgivare
ont i halsen

Studiebesöket var intressant. Jag slängde fram mitt visitkort och sa att jag vill jobba där, sommarjobb i alla fall och de verkade intresserade. Ja! Hoppas, hoppas, hoppas.

Bilen fick en tvåa på bromsar fram. Typiskt.

Besöket hos tandläkaren gick utmärkt. Jag har skött mig.

Och så den eventuella uppdragsgivaren. Vi ska träffas nästa vecka. Så då har jag två möten med potentiella uppdragsgivaren den veckan. Ja! Hoppas, hoppas, hoppas.

Ont i halsen. Skit.

Strax ska jag försöka mig på att göra fisk i ugnen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då önskar vi dig lycka till med alla uppdrag :)
Och grattis ang. tandläkaren. Jag har en hunkig kroatisk fotbollsspelande tandläkare så jag går gärna dit regelbundet...

Nisse sa...

Ah... trevligt med trevliga tandläkare. Jag har min granne som tandläkare. Inte hunkig men helt okej :0)