torsdag, december 07, 2006

Glass

Erk sitter lycklig vid sin dator och bygger motorer med 900 hästkrafter. Fick låna ett program av sin chef. Barnen knoppar i sina sängar och kissarna ligger utspridda över huset. Själv är jag sugen på glass och choklad. Kladdkaka. Te. Och film.

Skrivarkursen är som en Agatha Christie-deckare. En efter en faller av. Nu är det bara två kvar. Säkert har de bra orsaker och säkert beror det inte på mig. Hoppas jag i alla fall.

Ibland verkar jag skrämma folk. Vet inte varför, för jag är ju snäll. Kanske är det mina huggtänder.

En av våra älskare har hört av sig. Vill träffas. Men jag tror att jag har glömt hur man gör. Jag har kommit av mig. Jag, den kåtaste och vildaste av dom alla har gått och blivit... blivit... ja, jag vet inte. Tråkig? Matt? Förvirrad? Grå? Jag vill krypa in i Erks famn och somna där. Vaggad av kärleken. Sex... sex... jag smakar på ordet, men inser att jag hellre vill ha glass.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ny bloggadress: sannamaira.blogspot.com

Kram!

Anonym sa...

sannamaria ska d va =)

Nisse sa...

Okej då ska jag ändra i länken

Anonym sa...

Hahaa, jag kanske borde skicka några av mina nittiotalsnoveller till dig ;)

Anonym sa...

Ja, gör det Kim! :0)

Linda sa...

Om de hoppar av så har de säkert en annan orsak än pga dig för du är toppen. Tro inget annat!
och sen det där andra...man kan inte vara på topp jämt.
Dessutom tror jag vädret spelar in. Vi har fått för lite ljus på oss så vi blir deppiga och trötta.
En sak till, du har slitit väldigt hårt sista tiden.
Det blir som i Sex and the City, när våren kommer så "pang" kommer lusten tillbaka, om inte tidigare...hehe

Anonym sa...

För sömnlösa nätter:

http://www.kim-m.com/lurvbuske.html

Tihii.

Anonym sa...

Tack Linda... och ja, det blir nog bättre framåt våren :0)

Tack Kim, Kul att läsa!