lördag, december 16, 2006

Min vecka

På begäran berättar jag hur några av mina dagar har sett ut den här veckan.

Måndag
stiger upp 6.30
stryker lucialinne och vinkar av barnen
äter frukost
åker till skolan
skissteknik fram till lunch
lunch
föreläsning till kl 16
åker till mamma och hämtar henne
vi åker till västerås
uträttar några snabba ärenden
möte fram till kl 21
lämnar av mamma
åker hem, är hemma kl 22.30
pratar lite med Erk
sover

Onsdag
stiger upp 6.30
Boll hängig, ringer mamma som lovar ta hand om henne
frukost
åker i väg 7.30
lämnar Boll
åker till skolan
redovisning
lunch
grupparbete till kl 14.30
åker och hämtar Will
är hemma kl 15.30
gör läxor
plockar ihop luciagrejer så vi kan åka direkt när Erk och Boll kommer hem
Lucia kl 18.00, Boll och Erk hemma kl 17.55
hinner till lucia
hemma igen 18.45
jobbar några timmar
nattar barn däremellan
slår in julklappar
sover

Torsdag
stiger upp 6.30
vinkar av barnen
frukost
åker till skolan
grupparbete
lunch
möte med uppdragsgivare ca 13-15
jobbar några timmar hemma hos mamma
äter kvällsmat hos mamma
åker till jobbet kl17.45
jobbar till kl 21

åker hem och löser av barnvakten ca 21.30 (Erk på julfest)
tittar lite på tv
sover

Kanske är det helt normalt. Jag vet inte. Jag är bara inte van.

2 kommentarer:

Anonym sa...

:) Jag älskar ju att höra om andras vardagsliv.

Linda sa...

Busy busy...
"Svettigt" tänkte jag när jag läste det så du är nog inte ovan, du HAR mycket att göra.
Håll ut, snart får du slappa lite under julhelgen (förhoppningsvis)