måndag, mars 05, 2007

Knapphämnden

Ha, vad roligt! Jag fick mina knappar med posten i dag. Hittade den här sidan och beställde några roliga knappar som jag ska ge bort som presenter. De blev jättesnygga! Svärfar fyller år i morgon och han ska få en med sin bil på. Och så har jag gjort varsin till mina två systerdöttrar. Plus några andra. På köpte fick jag en liten fånig knapp där det står: Den här fula knappen fick jag av (och så mitt namn). Den tror jag ta mig sjutton att jag ska ge till Erk som fyller år på torsdag. Som en liten påminnelse om att han struntade i min födelsedag. Ha!

3 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Å, jag har varit inne där och kollat. Älskar sådana siter. Ok, älskar är ett starkt ord som jag ska sluta missbruka. Jag gillar sådana siter!
:)

Anonym sa...

Men det är trevligt med folk som älskar. Inte är det ett missbruk :0)

Kim da Costa sa...

Iofs.
Du har rätt.
Älskar man får man säga att man älskar. Ja, så är det ju.