fredag, mars 30, 2007

Jobb

Fredagkväll och här sitter jag och jobbar. Men det är egentligen helt okej. Min planerade jobbdag blev lite annorlunda när en kompis som jag inte sett på länge ringde och ville komma och hälsa på. Sånt kan man ju inte säga nej till. En del jobb hann jag ändå med och det känns bra att få undan lite. Fast det kommer bli en hel del jobb under helgen också. Men jag har planer på att ta ut min gamla bil och åka en sväng om solen skiner.

Dags att natta barn. Och snart mig själv och karln också tror jag bestämt. Bättre att komma upp i tid i morgon och få undan lite jobb så jag kan njuta av helgen sen.

2 kommentarer:

Linda sa...

Helg? Vad är det?
Gud vad jag längtar efter nästa helg för då ska jag vara ledig. Första helgen på länge nu.
Ring mig idag, kram

Natalia Zimniewicz sa...

Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.