torsdag, mars 22, 2007

Men rubrik då...

Jag borde ge mig av. Jag borde först och främst klä på mig. Jag borde sätta fart. Jag skulle vilja krypa ner i min säng och glömma bort att det är torsdag. Kan jag inte få en dag mittemellan onsdag och torsdag som jag inte behöver göra nåt på? Mindag. Snälla?

Jag vill ha en hund. Valparna var här och hälsade på igår på Bolls kalas. Jag skulle vilja ligga mitt i högen och bara gosa i flera timmar. Kan man inte få det?

Shit, jag måste åka om jag ska komma i tid.

Jag går aldrig ut på krogen, är aldrig på fest, hinner inte se på tv, köper sällan kläder, läser bara morgontidningen och en mattidning, hinner inte umgås med mina vänner, läser för lite böcker och sufar inte runt på en massa intressanta sajter (bara några). Inte konstigt att jag känner mig ouppdaterad. Men jag kan berätta om blåbärspajen jag bakade igår. Den blev riktigt god. Och nu vet jag hur man använder metataggar. Och min bil går bra. Och valpar är söta.

Shit nu MÅSTE jag åka.

6 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Hoppas du får en bra dag, baby.
Jag vill veta allt om metataggar. Kanske står det om dem i boken jag köpte förra veckan.

Linda sa...

Vad är metataggar?

Håll ut, snart är det värsta över...eller vi ska ju göra exjobbet nu men sen så...ehh..jo men sen så blir det lugnare

Anonym sa...

Tack mina vänner.

Linda, Metataggar är sånt man använder för att folk ska hitta just min sida om de söker på t ex google...

Kim, jag hittade en bra sida som tar upp sånt.
http://www.publiceringsverktyg.info/default.asp?url=404;http://www.publiceringsverktyg.info/1487.html

Johanna sa...

då får du allt ta å komma på klassfesten. Där vankas det paj!

Kim da Costa sa...

Tack tösen.
:)

Anonym sa...

Johanna... jag skulle gärna komma men vi har kalas då. Synd att det krockar :0(