torsdag, september 21, 2006

Tack vare en kvarglömd gitarr

Will glömde sin gitarr i skolan så jag åkte och hämtade den och fick samtidigt en pratstund med hans fröken. Det var precis vad jag behövde. Nu vet jag att de verkligen tar det här med mobbing på allvar och att de har gjort något åt det. Och att det går bra för honom i skolan. Skönt!

I morgon har de studiedag så det blir lite sovmorgon. Får sova till åtta istället för kvart över sex. Gör ju inget. Boll ska ha en kompis här i morgon och jag ska vara hundvakt och Will ska åka och bada.

Barnen och jag tog en cykeltur nu ikväll och hälsade på farmor och farfar. Vi fick en påse med gurka och tomater från deras växthus. Skönt att komma ut efter dag vid datorn.

Idag har jag lärt mig några nya saker på datorn. Och andra saker har krånglat. Jag behöver en ny dator. Det är i alla fall kul att lära sig nya saker.

2 kommentarer:

Linda sa...

Nu blev jag också glad.
Det ordnar sig ska du se.

Nisse sa...

Ja jag tror det. Det känns mycket bättre nu.