söndag, september 03, 2006

Men sprit då?

Jag tror jag skulle vilja bli full. Det var ett tag sen. Man ska inte nedvärdera värdet av en rejäl fylla.

Fast när jag tänker efter så vet jag ju varför det var ett tag sen. Sist jag var rejält onykter var i början av juli på Power Meet. Då blev jag så full så jag hela tiden tappade bort mig och gjorde knäppa saker. Det var rätt jobbigt dan efter. Fast ångesten har jag gjort mig av med nu. Man kommer ut starkare på andra sidan. Ha ha...

För några år sedan så var jag också väldigt full på power meet. Vet inte riktigt varför det blir så. Det slutade med att jag slog huvudet i en bil och fick åka ambulans. Jag har fortfarande en bula i pannan. När jag blev hämtad av ambulanskillarna så var jag väldigt törstig och ville dricka vatten men eftersom de trodde att jag kanske hade fått hjärnskakning så sa de nej, inget vatten. Men sprit då? frågade jag. Konstigt nog fick jag inte det heller :0)

Jäklar vad jag mådde dåligt efter det sjöslaget. Jag var bakis i fem dagar. Hu!

Tänka sig. Att sitta här och minnas gamla synder gör att jag inte är lika sugen på att bli full längre.

Inga kommentarer: