måndag, september 04, 2006

Min man är ingen kanin

Kan man sälja sexnoveller för 10 000 kr? En kompis till mig påstår att hon har gjort det. Det borde jag också kunna. Skriva och sex, det är ju jag. Hi hi. Fast till vem säljer man dom? Jag måste fråga henne.

Har pratat en del med min loverboy idag. Känns bra att han är tillbaks. Inte för att han har varit borta direkt men vi har inte haft så mycket kontakt ett tag. Men det är skönt att skriva till honom igen. Jag har verkligen saknat det.

Dagen har annars bestått av två kantarellturer, skoljobb och lite annat jobb. Och så en intressant dildodiskussion.

Jag bara funderar på hur jag ska skriva kurs-pm. Känner att jag är dålig på regler och sådant. Hur ska man lägga upp det och måste man strikt följa någon mall? Kan jag inte bara få bluddra på som jag vill? Antagligen inte.

Nu ska jag gå och prata med någon som är bättre än en dildo men som delvis har samma funktion. Han har rätt många program och inställningar man kan göra. Trots att han ibland känns lite enkelriktad. Men han är skönare än en kanin :0)

Inga kommentarer: