lördag, september 02, 2006

Jag mötte lassie

Det är lite fånigt men kul med såna där kändisträffsgrejer tycker jag. Här är några:

När jag var liten bodde jag granne med Jocke Berg i Kent. Min syster som är lika gammal som Jocke brukade leka med honom. En morgon vaknade mina föräldrar av att han stod i fotänden av deras säng och tittade på dom. Min syster hade släppt in honom. Då borde han ha varit 3 eller 4 år. Jag brukade leka med hans lillebror Adam.

Jag har skjutsat miljöpartiets Maria Wetterstrand i min gamla Opel Rekord. Vi hade varit på samma fest och så skjutsade jag hem henne.

Jag bor nästan granne med svt-chefen.

Jag har varit förpoet till Marcus Birro. Då sa han: Jag trodde det skulle vara som en kissfläck på byxorna men det var ju riktigt bra.

Jag har hjälpt Björn Gustavsson (han som spelar Alfred i Emil och Harry i Jönssonligan) att lägga pengar i en parkeringsbiljettsautomat. Han hade röd toppluva och var lika förvirrad som i Jönssonligan-filmerna.

Just nu kommer jag inte på fler. Men det vore lite kul att läsa andras. Har du några Linda? Sanna? Nån annan? :0)

Inga kommentarer: