tisdag, september 12, 2006

Flygande lista

Vad kul! Jag knåpade ihop en sån däringa lista för några dar sen och den har spritt sig. Skojigt. Synd bara att jag inte skrev ännu knäppare frågor. Det hade varit kul att läsa. Fast underligt nog har ingen vågat svara på frågan om konstigaste stället de haft sex på. Inte ens jag. Ha ha. Fast orsaken till att jag inte svarade på den var att jag inte kom på något konstigt ställe jag har haft sex på. I alla fall inte om man menar rumsligt.. ha ha. Oftast funkar det bäst med en säng så varför krångla till det. Men iofs... Torshälla rådhus kanske är lite udda.

2 kommentarer:

Linda sa...

Haha har du gjort det i Torshälla rådhus?
You go girl!
Jag var feg ja som inte vågade svara. Men har ju inte heller varit så äventyrlig av mig när det gäller plats för sådana aktiviteter.
I ett tält på Roskildefestivalen?...Låter ju bara sunkigt haha.

Nisse sa...

Fast det hade varit kul att läsa om alla hade vågat skriva... :0)