måndag, april 23, 2007

Singellista som blev partnerlista

Du och din partner ska köpa ert andra hus tillsammans. Vad bör ni tänka på?
Att det är precis som vi vill ha det och att det ligger vid havet eller långt inne i skogen vid en sjö

Du och din partner har varit ihop i 16 år. De senaste månaderna har sexlivet varit helt dött. Vad gör du?
Tar ett snack om saken och hittar på lite spännande bus, kanske bjuder in några fler

Din partner är hypokondriker och både han/hon och de tre katterna har alla krämpor. Vad gör du?

Blir förbannad

Din partner spenderar 100% mer än du av era gemensamma pengar. Vad gör du?
Blir förbannad

Din partner är alkoholist. Vad gör du?
Blir förbannad

Din partner är infertil. Hur reagerar du?
Säger åh vad skönt och tar ut spiralen... fast sen kanske jag blir lite ledsen när jag inser att vi inte kan få fler barn

Din partner har inte svenska som modersmål. Lär du dig språket?
Självklart gör jag det, vore skoj att kunna fler språk

Din partner har en puckad idé om att gifta sig på stranden men du vill gifta dig i kyrkan. Vad blir det?

Stranden låter ju mycket roligare än kyrkan och eftersom vi redan är gifta så kan vi ju göra nåt annat på stranden

Vem för dig till altaret?
Ingen, jag har svårt att se mig bli bortlämnad av någon annan...

Listan snodde jag av Kim

1 kommentar:

Kim da Costa sa...

Haha. Jag såg framför mig hur du lyste upp och sa "åh så skönt" (och tog ut spiralen).