lördag, april 21, 2007

Jobbelijobb

Jag jobbar flitigt. Börjar komma en bra bit på väg nu med hemsidan. Har också exjobbat och pratat med Linda. Kändes bra att vi kom fram till något, blev lite mer struktur för min del. Jag har hamnat i ett litet förvirringstillstånd inför exjobbet den här veckan men det reder sig nog.
Jag tog en paus och åkte en sväng med min gamla Opel. Naturligtvis blev den svängen till svärmor och valparna. Jag fick gosiga pussar. Det är bra mysigt att gosa in sig i en varm valppäls.

Jag skulle kunna sitta och jobba hela dagen och kvällen känner jag men jag borde nog avsluta för idag. Det känns i alla fall så i armen och axlarna. Musproblem. Jag borde nog köpa mig något som underlättar, det finns ju sånt. Bättre möss.

Hoppas ni får en trevlig lördag alla.

Inga kommentarer: