måndag, april 09, 2007

Filmer - tjoho

Nu är det visst vinter igen. Snöigt värre. Kissarna vill inte gärna gå ut. Inte jag heller. Vi sov till halv elva i morse. Mycket skönt.

I lördags kväll när vi kom hem från påskmiddagen så satte jag mig vid datorn. Skulle egentligen bara stänga av den men började leta efter en film vi har pratat om att beställa. Det slutade med att jag beställde flera filmer och en bok. Snabbt som ögat klickade jag på beställ och så var det klart. Hade jag varit nykter så hade jag nog funderat några gånger. Men jag är glad att jag inte gjorde det. Ser fram emot att få paketet i brevlådan kanske redan under veckan.

I morgon fortsätter vi med exjobbet. Det känns kul. Alltid roligt att ägna sig åt sådant som gör att man gärna stiger upp och åker i väg. Beror nog mycket på att jag jobbar ihop med Linda och att vi har ett roligt exjobb. Lika bra att passa på och tycka det är kul nu. Kanske blir det skitjobbigt på slutet. Men det får vi ta då.

5 kommentarer:

Linda sa...

Hihi ja det är jättekul. Jag sörjer inte alls att min lediga helg är över. Men du...sätt på mobilen raring, kraaam

Nisse sa...

lyssnar nu :0)

Kim da Costa sa...

Det är lite farligt att shopsurfa efter alkoholintag. Men spännande.
Ja.. Snön överraskade här också. Och jag sov till halv ett. :)

Linda sa...

"Spännande" är definitivt rätt ord. Man kan hitta minst sagt suspekta saker som man vill köpa på filuran hehe.

Fast mitt senaste nätinköp är lööööjligt trist. En övningsbok för att lära sig grunderna i Excel.
Gäsp

Nisse sa...

Jag köpte bland annat första säsongen av Ally McBeal... finns ju inte att få tag i hela boxen på svenska så jag shoppade loss på första och får väl komplettera sen. Mycket spännande att slå sig lös och fylleshoppa :0)