onsdag, april 25, 2007

Cykeltur igen

Will och jag tog en sväng med cyklarna efter maten. Det var verkligen skönt. Jobbigt men skönt. Vi cyklade en rätt lång bit in på vägar jag aldrig åkt på förut. Det känns så bra i kroppen efteråt när man har rört på sig. Speciellt när jag suttit alldeles för mycket vid datorn.

Jag träffade Sigge i dag. Sigge är en glad och trevlig hund som gillar när man kastar saker åt honom. Han kom med en kladdig gummileksak som han uppfordrande tryckte mot mig för att jag skulle kasta iväg den. När jag inte brydde mig om hans försök så nästan kastade han den på mig. Jag ville inte så gärna ta i den kletiga leksaken så vi kom fram till en kompromiss, han släppte den på marken framför mina fötter och så sparkade jag iväg den. Nu är mina skor kladdiga.

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

...Och vid datorn sitter man ju mest hela tiden...

Det kommer snart ett mail till dig.

Nisse sa...

Ja konstigt nog :0)

Spännande med mail...