fredag, april 20, 2007

En snodd dagens

Min kreativitet är inte på topp just nu. Jag försöker layouta för exjobbet, göra förslag på inne i tidningen men det blir så tråkigt på nåt sätt. Jag hittar inte det där extra jag skulle vilja hitta. Något snyggt och eget och inte bara efterapningar. Tråååk. Men för att göra något annat en liten stund så snodde jag en dagenslista från Kim.

DAGENS VILL HA: Inspiration
DAGENS KLÄDSEL: Morgonrock och trosor än så länge
DAGENS DOFT: Tvål

DAGENS FRISYR: Nyduschad
DAGENS HÄNDELSE: Hittills har det inte hänt mycket så det får väl bli telefonsamtalet med en tant på kommunen
DAGENS LÅT: Jag har radion på som skval i bakgrunden och där körs bara alla vanliga hitar som känns väldigt tråkiga just nu... jag måste nog göra om den här listan senare i dag
DAGENS PLANER: Jobba, jobba, jobba, äta lunch med pappa, dricka vin i kväll

DAGENS SAKNAD: Hjärnkapacitet, snygga idéer och inspiration... hallå var är ni?
DAGENS DUMMASTE: Sol ute, jobb inne
DAGENS SJUKA: Det kliar i näsan, känns som om jag måste nysa... nä, det gick över
DAGENS DROG: Blir väl vin i kväll då

DAGENS ROLIGASTE: Den har inte kommit än
DAGENS FAVORIT: Solen
DAGENS KÖP: Ska handla lite mat senare
DAGENS GODIS: Vin skulle jag väl säga där med
DAGENS HUMÖR: Ganska jämt men med en klick av frustration
DAGENS ORD: padda

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Varför padda? :D
Hoppas inspi kommer snart.
Annars kan du ju fuskbörja vineriet. Å, om jag ändå kunde se fram emot ett glas rött men icke då.

Anonym sa...

Padda var det ord som hoppade upp i mitt huvud... :0)

Kanske borde ta ett glas... fast jag ska ju ut och köra snart. Men annars kan ju vin släppa lite på det som fastnat...