måndag, april 02, 2007

Lax i skorna

I dag var första dagen på exjobbet. Kändes lite konstigt. Var ska man börja? Och hur ska det gå? Men jag tror nog att det ska ordna sig. Vi kom igång med planeringen och lite annat i dag så nu vet vi i alla fall hur vi ska börja.

Jag är lite trött i fötterna efter att ha gått runt i tokiga skor. Tänkte mig inte för utan tog kliv-i-skorna, ungefär som att klafsa runt i tofflor hela dan. Dumt.

I kväll blir det jobb. Måste komma igång med hemsidan. Ja, jag har ju redan börjat men det måste hända mer. Uj, uj, mycket att tänka på.

Nähä, nu är det dags för mat. Lax, potatis och ost. Åh nu blev jag sugen på vin också. Men vinet får nog vänta till fredan, annars kanske hemsidan blir konstig.

Är det inte svårt att hitta på rubriker? Eller är det bara jag som tycker det?

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Nehej! Rubrikerna bara kommer. Vissa fyndigare än andra. ;)

Nisse sa...

:0) lätt hänt att det blir nåt konstigt tycker jag...