lördag, april 14, 2007

Röda små bröstvårtor

Enligt Linda ska man bättra på bröstvårtsfärgen så de blir mer röda, det ska tydligen hetsa upp killarna. Vi kunde dock inte riktigt komma på när man skulle göra det. Om man väl fått in karl i sovrummet och fått av sig kläderna så är det sällan något större problem och på krogen så syns det ju inte. Då blir det mest rött i bh:n.

Jag funderade på att göra ett experiment när jag kom hem. Pundra på dem lite och se om det gav nån effekt. Jag orkade inte göra det men fick oväntad hjälp av ett katt när jag gick och la mig. Katten Aslan hoppade upp på min mage och landade så illa så han fastnade med klon i min ena bröstvårta. Aj vad blodigt det blev. Och för den som är intresserad kan jag säga att det inte funkade så bra.
- Usch vad otäckt, jag ryser, blev Erks kommentar.

3 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Röda rattvårtor vet jag inte så mkt om. Tihii.

Linda sa...

Jamen hallåååå jag sa ju inte att JAG tyckte så. Jag hade hört att vissa kvinnor gör så för att de ska se extra rosiga ut hahahahaha.
Dummer....

Nisse sa...

Ha ha... ja, jag vet Linda... :0)