söndag, januari 07, 2007

Lucky strike


Jag hade tänkt lägga in lite bilder som jag tagit i dag men glömde väskan med kamera och plånbok i pappas bil. Hoppas inte tant polisen tar mig i morgon när jag åker utan körkort.

Boll och jag var på Disney on Ice i Globen. Långt därnere dansade prinsessor och prinsar. Vi satt nästan högst upp. Trevligt, trevligt. Förutom den galne ungen som satt någon rad nedanför oss och i två timmars tid körde med en blinkande snurra. Bzzzzzz blink, blink, blink bzzzzz.

Efter det åt vi dyra hamburgare (149 spänn) och sen hämtade vi upp Linda som fick skjuts hem med oss.

I morgon är det dugga och redovisning. Hej och hå. Jag är trött men måste läsa på. En liten pinupbild blir det som avslutning på helgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kör hårt med dina "nya roliga bilder" :) Det är bra!
Jobbigt med ungar med blinkande saker..
Hoppas tant polis lät dig vara. Förmodligen var du så nervös att du körde från sida till sida... Hihi.

Nisse sa...

Japp jag försöker hålla mina intentioner med bilderna :0)

Tant polis såg jag inte röken av och dessutom hade jag glömt bort att jag inte hade körkortet med mig.