onsdag, januari 24, 2007

Bokblogg

Det ska visst vara bra att föra bok över de böcker man läser. Jag kan erkänna att jag gillar idén men att jag inte riktigt har fått till det. Jag har en anteckningsbok som är till för just det ändamålet (som jag förresten fick som pris i en poetry slam-tävling) men jag har inte skrivit något i den. Och jag har blivit påmind om hur braigt det är på skrivarkursen (som förresten har blivit mer av en läs och skrivcirkel) men ändå inte kommit mig för. Men som den datormänniska jag är så har jag nu istället gjort mig en bokblogg som kan läsas här eller under Böcker i länklistan ditåt ------>

Om ni gillar böcker så skriv gärna en kommentar där vad ni tycker om just de böckerna jag skriver om och ännu mer gärna tips på andra böcker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det har jag ofta tänkt på. Både böcker och filmer. Jag glömmer så lätt.

Nisse sa...

Visst gör man. Jag är dessutom superdålig på att komma ihåg titlar och namn så det känns som en rba grej att skriva ner dom.