måndag, januari 22, 2007

I bajs you

Mina barn befinner sig i en intressant ålder, den då det är väldigt spännande med kroppsutsöndringar och sådant. På grund av dom så befinner jag mig också i den åldern. Och med tanke på att det är fyra år mellan mina barn så kan det nog vara så att de flesta av oss ständigt befinner sig i den åldern. I bajs you är nog det finaste man kan säga till varandra här hemma i dagsläget. Det var Boll som myntade uttrycket.

Nyss frågade Will om det svider om man får kiss i ögonen. Jag vet inte, svarade jag. Gör du inte? sa han förvånat. Nej, jag har aldrig fått kiss i ögonen, sa jag då. Kanske är det en erfarenhet jag borde ha tillskansat mig på något sätt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja undrar om det svider?
Visste du inte det alltså? Vad koooonstigt hahaha.
Vad barn är roliga ibland. Kan se honom framför mig se sådär uppriktigt förvånad ut liksom.

Anonym sa...

Haha,eller kanske inte?!;)

Här är kottarna inpräntade med att mamma ser och hör allt,således VET hon allt också så inte hade jag kommit undan en sån fråga...

Underbar bild på Boll;)

Nisse sa...

Jo, ja, mina barn vet också att jag vet allt :0) Fast vissa saker kan vara ytterst svåra att svara på... som när Will frågade - Varför är det en säl?