söndag, januari 21, 2007

Klart som fan att sex säljer

Något är det som gör att jag tilltalas av homosexualitet och bisexualitet. Vad? Inte vet jag. Jag tilltalas också av kvinnokroppar och manskroppar. Jag får bara lust att hångla loss och ha sex med en massa människor. Jag är nog multisexuell på mer än ett sätt.

Har lagt till några intressanta bloggar jag hittade.

Vad är det med Johnny Depp? Ja, det kan man fråga sig när även min stelbenta och trångsynta svägerska börjar flåsa så fort man nämner hans namn. Men visst, jag skulle inte säga nej till en trekant med honom, eller fyrkant, eller femkant... ja, vad vet jag. Jag vet bara att jag borde sluta blogga nu innan mitt sinnestillstånd blir alltför... ehhh... Måste leta rätt på min karl.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lyckliga du som har en karl att leta upp när det pockar på.
Hahaa.

Anonym sa...

He he... jo om jag hittar honom bland alla skruvar och bildelar och vedpannor så... :0)