måndag, januari 08, 2007

Bra start på veckan... eller nåt

Ouff... jobbigt. Precis gjort duggan. Hoppas på godkänt men vet inte riktigt. Några grejor bara gick inte. Det stod still, jag svamlade nåt. Usch, jag vill kunna allt. Ha alla svar. Det irriterar mig att det var så luddigt, inga klara grejer om vad vi skulle läsa på och att vi inte fick alla papper direkt i början av kursen.

Det är ingen stor grej egentligen. Duggan är bara en liten del av kursen och troligtvis får jag godkänt. Men ändå. Jag VILL kunna. Jag har ju läst på.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Hoppas det gick bra idag.
Läste din blogg här-om-dan om att du vill ha en rolig, bra, intressant blogg. Känner igen mej...Kom gärna med tips & förslag om du kommer på nå't.

P.S. Jag tycker inte att alla måste vara roliga eller ha ett "scoop" varje dag.Jag tycker att det är intressant att läsa om vad olika människor i varierande åldrar har för sig till vardags. D.S.

Anonym sa...

Det har nog gått jättebra ska du se.
Skulle inte förvåna mig ett dugg om du skrivit VG ändå.
Kram på dig

Anonym sa...

Jag läste först "jag gjorde just lumpen". Det tog ett bra tag innan jag fattade. Vi håller tummarna!

Nisse sa...

Hej miss & bom!

Jag håller med om att det är kul att läsa om "vanligt" folk som gör vanliga saker... Oftast är det nog mest man själv som tycker det är tråkigt. Så kanske borde man överraska sig själv eller nåt...

Linda, de flesta hade samma känsla som jag efteråt visade det sig. VG tror jag inte alls på men G. Och det räcker ju.

Kim, lumpen? :0) Hur gick det till?