onsdag, januari 03, 2007

Födelsedag

Så var det bokat. Det blir Stockholm 12-14 januari, två nätter på hotell. Ett bra sätt att fira födelsedagen på. Även om den är i dag. Klockan åtta ringde pappa och väckte mig och klockan nio ringde mina systerdöttrar och väckte mig. Mina barn sa grattis först när jag frågade om de hade glömt bort mig. Men det gör inget, 34 år känns inte som något att fira direkt. Uj, är jag verkligen 34 nu? Hur ska man vara då?

Strunt i 34, jag får se fram emot Stockholm istället. Vi ska bo på Söder och rummet har badkar där man kan ligga och titta på tv samtidigt.

Solen skiner och jag borde ge mig själv en promenad i present. Visserligen har jag jobb att göra men jag kan ju inte sitta vid datorn hela dan. Nej, jobb en halvtimme till, sen promenad och sen lunch. Grattis!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra hurra hurra för världens raraste tjej.
Jag har en liten present åt dig som du ska få imorgon.
Grattis tjejen!
Ha en jättebra dag

Anonym sa...

Oj jag glömde ju berätta att det är jag Linda som grattar dig, ooops

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Hotell-present låter helt underbart, känns så lyxigt.

Anonym sa...

Har den äran :)
Och enjoy your stay.

Nisse sa...

Tack allihopa!