fredag, augusti 11, 2006

Uppdatering

Det värker i mitt huvud. Kanske för att jag har gått hela dagen i Stockholm. Igen. Fast den här gången var vi mest på Skansen. Och så åkte vi tåg! Det var inte igår jag gjorde det precis.

Blankt papper blev resultatet av besiktningen igår. Hurra! Nu får jag åka gammelbil i två år utan att besikta. Finemang.

Det finns ett bra botemedel mot huvudvärk - sex. Fast det får vi väl ta sen när barnen somnat. Tror jag ska sätta mig i soffan och slöa lite. Äta glass. Gott!

Uj uj, snart åker vi till västkusten. I morgon är det packa som gäller. Söndag morgon ska vi åka. Sköööönt!

3 kommentarer:

Linda sa...

Jag vill också åka bort snyft. Bara jobb och jobb hela tiden.
Fast jag unnar dig en underbar vecka på västkusten.
Akta dig för fästingarna bara
Kram/Linda

Nisse sa...

Du kan följa med... jag smusslar ner dig i väskan :0)

Jag förstår att du behöver semester när du har jobbat så mycket. Men du är duktg som orkar.

Anonym sa...

Du är också duktig, väldigt duktig, så det så.
Det ska bli så kul att träffas lite oftare när skolan startar.
Ses, Linda