lördag, augusti 12, 2006

Dan före dan

Hela dagen har gått åt till förberedande. Tvätta, packa, plocka undan, fixa. Kul att åka i väg i morgon.

I torsdags så handlade jag lite kläder åt Erk. Han blev sååå snygg! Nyklippt, solbrun och med vit linneskjorta och snygga jeansshorts...mmm. Nu kommer tanterna på västkusten att smälla av :0)

Vi ska åka till en liten ö utanför Strömstad. En hel vecka utan att behöva göra nåt speciellt. Inte laga mat eftersom vi får frukost, lunch och middag serverad. Inte städa eller tvätta. Inte måste nånting. Bara bada, läsa, gå på upptäcksfärd, åka båt, fiska, plocka stenar och snäckor, fotografera, skriva lite, dricka vin, prata med våra goda vänner som också åker med. Titta på vågorna. Sova. Sköööönt.

Ikväll blir det tomater till middag. Handlade hem lite för många. Och de står sig ju knappast en hel vecka. Tomat och löksallad. Grillade tomater. Tomatsås? Annars får väl svärmor ta resten.

Måste packa mera. Ha det gott ALLA ni som läser min blogg :0)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Som sagt jag är avundsjuk!
Dessutom upplever jag en nära-döden-upplevelse som kallas baksmälla.
Hu hu jag mår såååå dåligt.
Jag har nu fått lära mig hur man länkar till andras bloggar av Sanna. Var lite synd att jag inte kunde länka till din.Men...ja du vet ju.
Om du ändrar dig ang anonymiteten så hojta till.
Din blogg är skitbra!
Ha en skön semester. Nu ska jag be Gurr göra första hjälpen på mig....urk vad dåligt jag mår.
Kram/Linda

Nisse sa...

Hej du

hoppas att baksmällan gick över (fast det verkade den ju ha gjort enligt din blogg :0)

och du får länka till min blogg... jag har funderat lite och vafan... jag är ju jag oavsett om folk vet de eller inte

ses snart

kram

Linda sa...

men jag tror folk från klassen läser...
Jag väntar lite så du verkligen får tänka igenom det.
Fast du har ju inget att skämmas för.
Tvärtom du har väl det mest spännande sexliv jag hört talas om.
Det ska bli SÅ kul att få träffa dig mer regelbundet igen, kram