måndag, februari 05, 2007

Valmöjligheter

Sitter hemma i dag. Ska med Will till tant doktorn och sen måste jag besikta en av bilarna. Så jättemycket hemma blir det inte. Men jag är inte i skolan i alla fall. Skulle varit med på ett litteraturseminarium men läraren var snäll och sa att jag kunde skriva tre - fyra sidor om boken istället. Hmmm... funderar på att gå på litteraturseminarium i morgon istället. Ska jag skriva tre - fyra sidor om boken så blir det bara en hög med blaj. Men vill han läsa det så... ja... mest synd om honom.

Måste försöka planera mig lite. Jag har papper precis överallt runt datorn, även på golvet. Ingen ordning varken på det synliga kontoret eller hjärnkontoret just nu. Jag borde kunna fixa till det riktigt bra på en halvtimme men det är så mycket enklare att göra nåt annat.

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Exempelvis läsa bloggar...
:)
Lycka till ändå.

Nisse sa...

Ja precis :0)