söndag, februari 04, 2007

Skruttiga ungar

Boll blev också sjuk, fast magsjuk. Hon är bra nu men Will hostar så jag måste ringa doktorn i morgon. Will har lite känsliga luftrör, han har haft lunginflammation sex gånger. Låter inte så bra och jag är rädd att det ska gå ner i lungorna på honom igen. Huva huva.

I dag har Erk och jag varit och handlat, kläder, lakan, mat och pulkor. Jag blir alltid så trött när vi åker och handlar. Varför då? Jo, just ja, jag har ju köpt hopprep också. Tänkte försöka mig på att hoppa hopprep. Kanske är bra motion.

Jag har snart gjort färdigt jobbet åt en av mina kunder. Det är därför jag ska starta företag. Måste ju ta betalt :0)

Fick en söt southparkfigur föreställande mig, av Linda. Den dyker nog upp här i morgon. Nu ska jag glo lite på tvn.

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Klart man blir trött av att handla!
SÅ många intryck att sortera. Som att gå på IKEA en lördag. Hjärnan kokar över!

Nisse sa...

Ja, förstås. Du har rätt. Mycket lättare att handla på nätet :0)