torsdag, februari 15, 2007

Herr Nilsson är redo



Snart dags att åka. Jag kommer att sakna bloggandet. Jag vill ha datorn med mig.

Bilen är packad, barnen har ätit. Förhoppningsvis har jag inte glömt något.

I går lyckades vi äntligen få till avslutningen på skrivarkursen. Vi var hemma hos en av tjejerna och det var trevligt. Jag fick en bok. Snällt av dom. Den ena tjejen var jätteglad för att hon gick skrivarkursen och tycker det har gett massor. Hon ska ta tjänstledigt och gå på skrivarlinje ett år. Det värmer att jag har fått igång hennes skrivarådra.

Erk jobbar i Stockholm i dag så vi ska möta honom på vägen och säga hej då. Kissarna får jag krama adjö till här hemma. Coffe sitter bredvid mig och mjauar lite. Han vill nog bli kramad redan nu. Boll står här med Herr Nilsson i famnen. Han har halsduk och varma kläder på sig. Det är bra det så han inte fryser. Herr Nilsson är en mjukisapa, ni ser honom tillsammans med Boll på den lite suddiga bilden som är tagen med mobilkamera.

Ha det bra nu allihopa!

1 kommentar:

Kim da Costa sa...

Trevlig tripp!