torsdag, februari 08, 2007

Förkylningsterrorism

Jag har någon slags mellanlandning i utkanten av sjukdomsträsket. Helst vill jag lyfta och flyga till friska breddgrader men jag är inte riktigt säker på att piloten är inne på att köra samma rutt som jag vill. Jag får nog kapa planet.

Erk och Boll har varit hemma i dag. Båda lite skruttiga men ändå på benen. Jag hade inga lektioner så jag var hemma jag med. Vi har bytt sängar i barnens rum. Skönt att få det gjort. Boll fick Wills säng och Will fick gästsängen. Så nu har vi en barnsäng över, en sån där växasäng. Nån som vill ha?

Jag kunde ju inte låta bli att väga mig i morse heller. Eftersom det var en vecka sen jag började så tänkte jag att det inte kunde skada. Och gissa om jag blev häpen när jag såg att jag har gått ner 2 kg! Känns bra.

Skulle ha gått ut och ätit med skrivarkursen i kväll som avslutning men en av dom var sjuk. Egentligen skönt att det inte blev nåt eftersom jag inte känner mig på topp. Får bli nästa vecka istället.

Inga kommentarer: