lördag, februari 10, 2007

Livet från den vanliga sidan

Jag tänkte ett ögonblick att det inte händer så mycket i min värld. Men det gör det ju. En av mina farbröder dog häromdagen och en av mina kusiner fick barn häromdagen. Det är ju livet liksom. Som händer i min värld.

Och vi har spelat spel hela familjen tillsammans. Och sett på film. Och nu leker barnen så nöjt tillsammans medan vi lagar mat. Och i förmiddags gick barnen och jag till svärmor och hjälpte henne med datorn och klappade på hunden som verkar vara med valpar och så träffade vi faster A som också hälsade på. Det är ju också livet.

Och vad skulle hända om inte livet?

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Så.. det händer verkligen saker! Beklagar på en av punkterna men gläds på många av de andra.

Nisse sa...

Tack... jo det händer ju saker även om man inte alltid ser det.