fredag, februari 09, 2007

Så var vi där igen

Jag känner mig tråkig. Men vilken tur att det är fredag. Jag älskar fredagar för fredagar är vindagar.

Min dag:
steg upp
duschade
åt frukost och läste tidning
snöt mig
pusslade med Boll (det fattades tre bitar)
snöt mig
blev insmord med hudkräm av Boll och smorde sedan in henne
klädde på mig
snöt mig
åkte in till lilla samhället
träffade svärmor på parkeringen och pratade med henne en stund
handlade vin på systemet (var annars?)
handlade lite mat på konsum
snöt mig
postade brev
handlade lite mat och några böcker på tempo (de hade inte allt jag skulle ha på konsum)
åkte hem
snöt mig
läste en bok för Boll medan vi åt frukt och myste under en filt
snöt mig
satte mig vid datorn
pratade i telefon med pappa
snöt mig
gjorde några förslag på logotyper
pratade i telefon med Erk
snöt mig
snöt mig
svarade på mail
bloggar

Jaha, så roligt var det.

I morgon ska jag gå till svärmor och hjälpa henne med datorn. Hon förstår sig inte riktigt på den. Men jag är ju expert.

Tio i fyra är klockan. Inte riktigt dags att öppna vinflaskan än. Herregud, det låter som om jag är beroende. Är nog det, lite. Beroende av njutning, avslappning och fredagsmys.

Inga kommentarer: