måndag, juli 23, 2007

Uppdatering och bio

Det tar hela dagen att uppdatera sig på blogg- och mailfronten har jag precis insett. Jag har inte hunnit med mycket mer än äta lunch och köra igång en tvättmaskin sen jag satte mig vid datorn. Tur att det regnar ute. Kissarna är mycket sällskapssjuka efter en vecka utan oss och de jamar och vill kramas. Mjaauuoo, säger Cosmo.

Snart dags att hämta Boll som är hos en kompis och sedan ska vi på bio. Vi ska se nya Harry Potterfilmen. I love Harry Potter. Både böckerna och filmen. Vi var ju på bio för någon vecka sedan och då såg vi Tranformers. Det blir sådana där filmer när vi ska gå hela familjen. De övriga tre hänger inte riktigt med om det är för djupa filmer (med det inget illa sagt om deras intelligensnivå, det handlar nog mer om intresse och ålder). Men jag klagar inte, jag gillar actionfilmer också. Och framförallt gillar jag att gå på bio.

3 kommentarer:

Linda sa...

Jag är inte så förtjust i bio. Jag får ont i benen eftersom de är långa och utrymmet är trångt. Sen gillar jag att kunna pausa för att slå en melodi på toa och fylla på med gottis i köket.
Jag borde investera i hemmabio kanske?

Anonym sa...

Du är en biotjej minsann!
Jag föredrar film hemma.
Inte en massa jobbiga människor och så kan man fläka ut sig ordentligt i soffan. Och pausa när man vill. Eller se om, om det var något extra vackert eller spännande.
Önskar en trevlig afton med Harry!

Nisse sa...

Jag förstår vad ni menar och jag gillar det också men att sitta i en stor salong är något extra. Jag upplever filmen mycket mer då tycker jag. Och så är det lite spännande att kolla in andra människor och sitta nära en helt främmande människor i mörkret.

:0)