fredag, juli 13, 2007

Är inte jag bjuden?

Oj, det ringde precis en kille och ville beställa tid för ansiktsbehandling i morgon. Jag kan ju ingenting om sånt. Och inte är vi hemma i morgon heller. Jag föreslog att han skulle prova ett annat nummer och då lade han på i örat på mig. Tänk att det ska kännas så jobbigt och pinsamt att ringa fel så man inte ens kan säga oj då jag ringde visst fel utan måste kasta på luren.

Jag roade mig med att kolla upp hans nummer på Eniro och såg då att han heter Thomas och fyller år den 21 juli. Kanske ska han göra sig fin till festen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA!
Jag tycker du ska ringa upp honom på födelsedagen och fråga hur det gick med behandlingen.
Och kanske skicka en vett och etikett-bok i present.

Anonym sa...

hihi, vett och etikettbok låter ju finemang. Kanske till och med kan erbjuda honom en billigare behandling till nästa födelsedag. Allt som behövs är ju lite gurka och lite lera..

Nisse sa...

Ja det vore rätt kul att skicka honom en vett och etikettbok :0) Vad paff han skulle bli...

Gurka och lera... ja det skulle jag kunna ordna... :0)