tisdag, juli 24, 2007

Bio

Det blev lite konstigt igår när vi skulle gå på bio. Jag bokade fyra biljetter via datorn. Barnen har ganska länge tjatat om att de vill se Harry Potter. När det var ett par timmar kvar innan vi skulle åka sa Boll att hon inte ville följa med om filmen var på engelska. Och det är den ju. Så Boll ringde till farmor och farfar och frågade om hon fick vara hos dem medan vi andra gick på bio. Precis innan vi skulle åka så sa Will att han inte heller ville följa med, han ville hellre vara hos farmor och farfar. Så det blev Erk och jag som gick och såg på filmen. Men först gick vi ut och åt god mat och jag tog ett glas vin till.

Filmen var bra. Jag älskar när det är så där fantasirikt och storslaget. Att sitta i en stor biosalong ger en extra dimension till filmen tycker jag. Jag är mitt i. Jag vill gå på bio varje dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni hånglade säkert.
Så där tonårsaktigt.
Bäst att ni ser om filmen.
:)

Anonym sa...

Jag höll honom hårt i handen när det var som mest spännande... det är enklare att hångla hemma :0)